donderdag 21 mei 2009

!!! Adreswijziging !!!

We zijn er weer! In de categorie, je moet toch wat, heb ik een pagina aangemaakt op Hyves.nl . Omdat dit een .nl adres is, ga ik ervan uit dat dit in de lucht blijft. Hyves is naar mijn mening niet zo fraai en handig , maar het werkt. De oude teksten kon ik ook importeren, de foto's bij de stukjes niet, maar ik zal binnenkort nieuwe fotoalbums toevoegen.

het directe nieuwe adres is: http://shanghaiaandemaas.hyves.nl/blog/
je kan ook naar www.hyves.nl en dan zoeken op Talitha Vermaas, aanklikken en op 'blog' of 'foto's' klikken

Groetjes, Hendrik, Talitha, Tristan en Sophie

1 opmerking:

Anoniem zei

Heej Tallie!

Jammer dat je zelf niet echt blij bent met Hyves, maar ja voor ons beter als niets (ik zat al op hyves)

en wie weet misschien gaat Blogger binnenkort bij jullie weer open?!

Liefs