maandag 18 mei 2009

Rood tape

Beste fans,
In al haar wijsheid heeft de Chinese overheid besloten alle duizenden blogs achter blogspot.com en blogger.com, plus YouTube te blokkeren. Niemand weet waarom. Dat gebeurt blijkbaar wel vaker en blokkades worden ook weer zonder reden opgeheven. Met andere woorden: iedereen buiten China kan de blog zien, maar ik kan geen nieuwe berichten meer plaatsen vanuit China. Dit laatste berichtje post ik via een enorme omweg, maar die wil ik liever niet dagelijks gaan gebruiken, omdat ik niet weet of het veilig is.
Kortom, contact weer via de e-Pmail en tot nader bericht... bedankt en tot ziens!

Tal

3 opmerkingen:

Ingrid Stokman zei

Dat is potdorie ook wat!
Is daar nou niks aan te doen? Bijvoorbeeld minister Verhagen druk op de Chinese overheid te laten uitvoeren om dit soort misstanden te voorkomen?
Dit is toch zeker een grove schending van onze rechten!
Ik hoop dat het van korte duur is en dat we weer snel wat nieuwe verhalen kunnen lezen!

Liefs,
Ingrid

Ingrid Stokman zei

Oh ja, gefeliciteerd met jullie zoveelste trouwdag! Dezelfde datum als de huwelijksdag van mijn opa en oma, maar dan in een ietsiepietsie ander jaar (1943).
Oma is helaas niet meer, die is in november 2003 overleden, maar ze hebben dat jaar in mei toch mooi hun 60-jarig huwelijk kunnen vieren.
Rob en ik waren vorige maand 12½ jaar getrouwd, maar aangezien we bij sommige mensen in oktober met onze trouwdag op de kalender staan, heeft niemand eraan gedacht (dat kwam ook omdat we er zelf niks aan hebben gedaan). Was leuk, hebben we 's avonds een bedank-SMS-je naar de familie gestuurd: "Hartelijk bedankt voor jullie felicitaties ter gelegenheid van ons 12½-jarig huwelijk!"
Het was een geintje, maar vooral m'n moeder was in rep en roer.
Ach ja, die jubilea toch allegaar!

Anoniem zei

Hey Tallie!

Wat een s*kkels daar zeg. Ik hoop dat ze snel besluiten om blogspot weer online te gooien, anders zijn er toch meerdere andere plekken waar je online je blog kunt plaatsen?? (blog.nl bv.) 'T zou toch zonde zijn als we je verhalen zouden moeten missen??