dinsdag 3 maart 2009

Neerlands trots!

Gisteren ging ik even naar de DVD-winkel om nieuwe films te kijken. En zoals ik al verwachtte, lagen de Oscarwinnaars van dit jaar al in grote stapels naast de kassa, dus dat was makkelijk shoppen. Maar wat zag ik daar nou? Tussen alle grote namen viel mijn oog op een bekend Nederlands gezicht: Carice van Houten. Dat vond ik nou zo leuk! Zwartboek heeft het tot in Azie gebracht en de film lag keurig vertaald tussen de grootheden als Milk, the Reader en Benjamin Button. Hij draait hier trouwens ook in de bioscoop, in het Nederlands met Chinese ondertiteling of in het Engels, en hij schijnt best goed te lopen. Dat is nou eens een leuke opsteker voor meneer Paul Verhoeven en ik heb dan ook een DVD-tje gekocht. Gewoon voor de heb, want eerlijk is eerlijk, het is een hele goede film! Grote afwezige in de winkels is trouwens Slumdog. Ik denk dat ze die China nog even moeten binnensmokkelen ofzo!

Geen opmerkingen: